actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 23rd October 2011, 21:17
Hans.VanGorp Hans.VanGorp is offline
Registered User

Ik snap niet wat er bij die mensen omging toen zij direct begonnen te klagen over hun 160 euro die ze dan nog in drankbonnen terugkrijgen! Hoe moeten de familieleden van de slachtoffers zich voelen? Zij zijn hun geliefden kwijt terwijl anderen aan hun belachelijke 160 euro dachten. Bovendien gaat er nu volgend jaar nog een festival kunnen doorgaan. Daar ben ik al meer dan tevreden mee.
Met citaat antwoorden
Oud 24th October 2011, 19:36
Eveline.Leysen Eveline.Leysen is offline
Registered User

Ik had ook een combiticket gekocht voor Pukkelpop en ik was ook aanwezig toen ‘de hel’ losbrak. In heb begin besefte ik niet hoeveel schade het festival had opgelopen, laat staan dat er slachtoffers en doden waren. Toen ik die avond thuis kwam, besefte ik pas hoeveel geluk ik heb gehad, toen leek die 160 euro niets meer waard.
De meeste jongeren hebben (hard) moeten werken om het festival te betalen. Een combiticket kost 160 euro en voor de drank – en eetbonnen heb ik 30 euro betaald. Ik kan begrijpen dat sommige jongeren liever een deel van hun geld hadden teruggezien, maar wat de Pukkelpop-organisators hebben beslist, vind ik wel een goed alternatief.
Met citaat antwoorden
Oud 25th October 2011, 10:17
guus.wuyts@hotmail.com guus.wuyts@hotmail.com is offline
Registered User

Dit was het eerste jaar dat ik niet naar pukkelpop was geweest en ik was blij toen ik hoorde wat er was gebeurd. Bijna al mijn vrienden waren wel aanwezig op het festival. Ik was doodongerust! Ik kon hen de eerste uren niet bereiken en voelde me heel slecht. Het feit dat er dan mensen zijn die hun geld terug 'eisen' vind ik een beetje egoïstisch. Zoals al gezegd ging het om een geval van overmacht en er was nu eenmaal ook niets aan te doen. De mensen mogen al blij zijn dat er volgend jaar nog een editie komt, want de organisatie heeft heel wat kritiek naar hun hoofd gekregen. Ze waren echt aan het overwegen om de handdoek in de ring te gooien door al deze verwijten. Spijtig voor hen die hun geld kwijt zijn, maar nog veel erger voor de mensen die hun vrienden of kinderen nooit meer zullen zien.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:57.