![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
#1
|
|||
|
|||
Reactie
Ik deel de mening van E*elyne. Zelf wist ik ook niet dat dergelijke wetgeving bestond tot ik dit artikel via sociale media zag verschijnen. Voor mij betekend dit genoeg om al niet naar zo'n taverne te gaan. Als je het artikel via de website leest kan je een foto zien van de rekening. De kostprijs is zeker niet goedkoop. Ik dacht dat dit juist met een reden was. Als je bijvoorbeeld op restaurant gaat betaal je ook veel meer dan de waarde van het product, maar de service, de keuken en dergelijke moet ook betaald worden. Ik denk dat de taverne in dit geval de elektriciteit al wel heeft terugverdiend. Volgens mij is dit vooral het probleem. Als de prijzen voor onze normen goedkoop zouden zijn, dan denk ik niet dat er zo'n probleem van gemaakt wordt.
|
#2
|
|||
|
|||
Ik heb dit nieuws gehoord via de radio en het bedrag was € 0,50. Als er klanten zijn die vragen of het flesje mag opgewarmd worden, vind ik het net zoals E*elyne niet meer dan logisch dat dit op voorhand gemeld moet worden. Stel nu dat het een groot bedrag is maar er werd op voorhand niets gemeld, wat dan? Ik zou de kostprijs eventjes op voorhand melden, uit vriendelijkheid en om een lastige situatie te voorkomen. Als er nu enorm veel gezinnen langskomen en er wordt om de x-aantal minuten gevraagd om een flesje op te warmen, dan zou ik het misschien nog begrijpen. In Lunch Garden bijvoorbeeld (ik weet niet of het in elke Lunch Garden zo is) staat er bijvoorbeeld een microgolfoven waar klanten zelf hun voedsel kunnen opwarmen, wanneer ze maar willen.
|