actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > NASLAG > Focus op... > Vluchtelingen
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 1st December 2015, 01:42
Gertjan.s*els Gertjan.s*els is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Sofie.DeWolf
Mijn mening komt overeen met de mening van Laura. Wat moet er gebeuren met alle vluchtelingen? Het is onze morele plicht hen te helpen, maar om daardoor onze eigen levenskwaliteit negatief te laten beïnvloeden gaat toch een stapje te ver. Als we dat doen zal het uiteindelijk zover komen dat we zelf uit ons land moeten vluchten. Dit is iets waar niemand op zit te wachten. We hebben al te veel vluchtelingen binnengelaten in Europa. Het wordt tijd dat andere werelddelen een even groot percentage vluchtelingen opvangt. Enkel zo kan iedereen geholpen worden.

Onze levenskwaliteit zal vroeg of laat toch moeten dalen, ik denk dat we daar weinig keuze in hebben. Een vluchtelingencrisis als deze kan daar wellicht wel de aanloop voor zijn. Het is onze morele plicht hen te helpen net als het de morele plicht zou moeten zijn om onze levensstandaarden met de rest van de wereld te delen; iets wat we kennelijk minder zien zitten. Ik denk dat het feit dat veel mensen niets willen inleveren ten koste van vluchtelingen, wel veel zegt in welke mate zij dit oprecht als een morele plicht zien.
Met citaat antwoorden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:46.