actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 14th December 2015, 00:32
G*lles.Den.Abt G*lles.Den.Abt is offline
Registered User

Ik ben het volledig eens met voorgaande meningen, het is inderdaad zo dat men al veel gaat afhouden van onze lonen aan belastingen en dergelijken. Het is dan ook niet meer dan logisch dat we wanneer we onze vrije tijd besteden aan nuttige doelen hier dan ook niets meer van moeten afgeven en dit als extra mogen beschouwen. Als we op deze extra uren ook nog extra belastingen moeten betalen gaan we de mensen zeker niet aansporen en motiveren om meer van dit werk te doen, ergens gaat het ook een motivatie zijn voor werkgevers om mensen in het zwart aan te stellen terwijl de overheid dit afkeurt en zegt dat zij onze economie om zeep helpen. Dit voorstel zal een hulp zijn om werkgevers te overtuigen om minder zwartwerk te gebruiken.
Met citaat antwoorden
Oud 14th December 2015, 08:45
c*rolien.vandenlangenbergh c*rolien.vandenlangenbergh is offline
Registered User

Ik was meteen geďntrigeerd toen ik de titel las. Het is natuurlijk heel wat om zomaar te mogen blijklussen zonder hierop belastingen te moeten betalen. Ook ik maak wel mijn bedenkingen bij dit hele voorstel. Ik ben voorstander, geloof me niet verkeerd, maar ik denk wel dat het heel wat problemen met zich zal meebrengen want waar trek je de grens? Ik denk dat ze daarom duidelijke criteria moeten stellen zodat het voor iedereen duidelijk is wanneer iets net bijklussen is of iets doen in 'bijberoep'. Daarnaast denk ik wel dat een maximumbedrag hierbij niet slecht zou zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:17.