22nd December 2017, 17:10
|
Registered User
|
|
|
|
Zoals Lize ben ik ook een 'snoozer'.Ik ben niet helemaal akkoord met dit artikel namelijk door een artikel van een tijd geleden (onderaan toegevoegd). In het artikel zegt Els van der Helm "Van zo'n tekort word je zó onproductief dat er geen argument overblijft om niet meteen naar huis te gaan om bij te slapen." Bijslapen werkt niet tegen slaaptekort en de bijwerkingen hiervan, vermoeidheid, productiviteit etc volgens het onderstaand artikel. Ook zegt ze dat je beter een bril met oranje glazen kunt opzetten om nog een mail te sturen 's avonds, volgens mij ligt daar dan eerder een probleem met je gedrag dan met het slapen zelf. Als je wilt gaan slapen dan moet je niet een bril opzetten om nog mails te verzenden, ga dan slapen. Zoals Sarah ook al vermeld heeft in haar mening ben ik ook niet mee met het verhaal rond snoozen. Dit staat wel in de titel vermeld maar over snoozen wordt in het artikel alleen maar verband gelegd met de app, niet waarom het zo'n marteling is. Het lijkt me eerder een advertentie voor deze app.
Zelf ben ik een 'nachtwerker', mijn hoogtepunt van productiviteit ligt vaak rond 1.00 u 's nachts. Hier vul je dan waarschijnlijk een heleboel over in in die slaapscan, maar ik geloof niet dat die app mijn slaappatroon zal 'goedkeuren'. Over het algemeen ben ik sceptisch over al de slaapmiddelen/hulpjes.
https://www.gezondheidsnet.nl/slape...kend-werkt-niet
|