actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Bekijk Resultaten Peiling: Wat doe je als jouw genodigde duidelijk dronken naar huis wil rijden?
Ik doe/zeg niets - het is zijn/haar verantwoordelijkheid 0 0%
Ik maak een opmerking en vraag om in die toestand niet te rijden 2 18.18%
Ik bied aan om de gast zelf terug naar huis te brengen of hem/haar te laten overnachten 6 54.55%
Ik neem sleutels af en ga op zoek naar een oplossing (taxi,logement,...) 2 18.18%
Ik zou zo ver gaan dat ik zelfs de politie zou bellen als de gast toch met de wagen zou vertrekken 1 9.09%
Stemmers: 11. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 26th October 2004, 21:18
yannick.staelens's Avatar
yannick.staelens yannick.staelens is offline
Registered User

Ik denk dat een cafébaas gemakkelijk kan zeggen... Nu is het genoeg geweest voor U... Ga naar huis!! Daarom vind ik het niet meer dan juist dat de cafébaas een straf heeft gekregen. Wat betreft het voorval met die dronken chauffeur denk ik idd ook dat het goed is dat deze mensen niet veroordeeld zijn!! Je kan toch echt niet iemand laten boeten omdat een vriend een verkeersongeval doet? Zoals judith zegt.. volgens mij zochten die mensen gewoon een zondebok. Dit waren dan dus die vrienden van de man. Persoonlijk zou ik die man gewoon gevraagd hebben.. of beter aangedrongen hebben om te blijven overnachten, of ik zou hem zelf naar huis gebracht hebben. De politie waarschuwen lijkt mij zeer overdreven aangezien het je vriend is.. Sleutels afnemen lijkt me ook wat te ver! Het is immers nog altijd die man zijn verantwoordelijkheid!!

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:23.