actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Bekijk Resultaten Peiling: Mannen zou jij de mannelijke pil innemen? Vrouwen: vertrouw jij je man ermee?
Als man zou ik de pil innemen want... 5 21.74%
De mannelijke pil? Van mijn 'jongens' blijven ze af... 5 21.74%
Als vrouw vertrouw ik volledig op mijn man want... 4 17.39%
Mannen met de pil? Ze denken enkel aan hun eigen lol... 9 39.13%
Stemmers: 23. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 25th November 2004, 08:51
EllekeSmits EllekeSmits is offline
Registered User

Citaat Davy
En van die geslachtsdelen die constant gevaar lopen om te worden in geshot (al dan niet per ongeluk)
En da spant altijd zo hard... is natuurlijk voor iedereen anders he

Voor het eerste weet ik niet zo direct een oplossing, alhoewel koop een 'penisbeschermer', zoals de voetballers scheenbeschermers dragen. Het tweede probleem kunde oplossen door een grotere broek te kopen !
Met citaat antwoorden
Oud 28th November 2004, 11:56
SuperJef's Avatar
SuperJef SuperJef is offline
Live fast, die young

Zo'n grote broek zal davy wel ni nodig hebben.
Oud 29th November 2004, 16:43
EllekeSmits EllekeSmits is offline
Registered User

Daar ben ik nog ni zo zeker van! We zullen het voor alle zekerheid aan Kim moeten vragen!
Met citaat antwoorden
Oud 29th November 2004, 16:48
Davy V.H. Davy V.H. is offline
Oud-student

Citaat:
Orgineel gepost door EllekeSmits
Daar ben ik nog ni zo zeker van! We zullen het voor alle zekerheid aan Kim moeten vragen!

Haha... een grotere broek voor mijn gat ja... En ja Kim is the expert . Maar of ze me altijd gelijk geeft is iets anders. Ik treiter haar teveel, en zij mij ook
Met citaat antwoorden
Oud 29th November 2004, 16:49
Inge Meeuwssen Inge Meeuwssen is offline
Registered User

Ik weet persoonlijk niet of ik het wel aan mijn vriend wil overlaten om de pil te nemen. Ik ben in staat het af en toe ook wel eens te vergeten en dan denkt mijn vriend daar wel aan. Maar zou hij er ook altijd aan denken als hij het zelf moet doen? Ik weet echt niet of ik voor of tegen moet zijn.
Misschien is de oplossing allebei de pil te nemen? De kans dat je ze alletwee tegelijk vergeet is wel heel klein. Niet?
Met citaat antwoorden
Oud 30th November 2004, 14:17
katleen's Avatar
katleen katleen is offline
katleen

Stuur een bericht via MSN naar katleen
Drie op vijf vrouwen betalen straks meer voor de pil

BRUSSEL - Vanaf 1 januari betaalt het ziekenfonds een hele resem anticonceptiepillen niet meer terug. De producenten zijn uit het terugbetalingssysteem gestapt. Minister van Volksgzondheid Rudy Demotte wou dat nog tegenhouden, maar de rechter gaf de farmaciebedrijven gelijk.

In totaal gaat het om elf merken die samen meer dan de helft van de terugbetaalde anticonceptie-pillen op de markt brengen. In ons land nemen ongeveer 1 miljoen vrouwen de pil. Ongeveer drie op vijf van die vrouwen gaan vanaf volgend jaar meer betalen.

Waarom de bedrijven uit het terugbetalingssysteem stappen is voorlopig onduidelijk. Ze willen niet reageren. Het kabinet Demotte spreekt van ,,commerciële redenen". De bedrijven moeten een relatief hoge bijdrage betalen om in het terugbetalingssysteem te zitten.

Vrouwen die een betaalbare pil willen, veranderen best van merk, zo klinkt het op het kabinet van minister Demotte. Er zijn volgens de minister nog altijd voldoende pillen die wél worden terugbetaald. Het kabinet verwijst ook naar de generische anticonceptiepillen die sowieso goedkoper zijn dan merkpillen. En vrouwen jonger dan 21 blijven een maandelijkse korting van drie euro op de pil krijgen.
30/11/2004 - belga - sdg

Welke merken het zijn moet ik nog is opzoeken maar ik hoop dat die van mij der ni bij zit.. Ik pak al 6 jaar dezelfde pil en ik ben een beetje bang voor da overstappen enzo zenne. Ik vond het juist heel goed dat er systemen zijn om de pil goedkoop te krijgen.
Maar om zomaar te zeggen "Vrouwen die een betaalbare pil willen, veranderen best van merk" vind ik toch wel redelijk grof..
Wat vinden de andere dames?
Oud 30th November 2004, 14:22
katleen's Avatar
katleen katleen is offline
katleen

Stuur een bericht via MSN naar katleen
Ja, ik heb het vlaggen, de mijn zit erbij
Oud 30th November 2004, 15:39
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

waar vind jij dat?

Er blijft een maandelijkse korting van 3€, das toch al iets, maar lang niet zoveel als de korting van 10€ nu. Als ik dat had geweten, dan had ik wel ne voorraad ingeslagen nondedomme!

de opmerking van over te schakelen naar een andere pil vind ik ook wel grof! (tzal weer door ne man geschreven zijn he!)

de goedkoopste oplossing: genne sex he probleem opgelost

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:05.