![]() |
|
|
|||
|
|||
Het is natuurlijk heel erg dat hij daar in de cel zit, en mishandeld wordt.
Ik denk toch dat we niet mogen vergeten dat andere gevangen uit het land zelf daar misschien ook wel mishandeld worden. Zij hebben helaas niemand om hierover tegen te protesteren. |
|
|||
|
|||
Triestig verhaal...
Het is natuurlijk niet plezant om twee nachten in een cel door te brengen waar ze je dan ook nog eens niet geloven en waar ze je slagen.
Toch vertrouw ik op een goede afloop van de hele zaak, omdat er getuigen zijn die kunnen bevestigen dat hij niets met de feiten te maken had. Hopelijk komt het allemaal goed Katleen, hou ons op de hoogte he! Groetjes Bas |
|
|||
|
|||
.
Niemand wil in de gevangenis zitten voor iets wat je niet gedaan hebt en zeker niet in Argentinië. Zoals de vader van Joppe zegt: “Ze behandelen je als een stuk vuil.” Het is nu te hopen dat Joppe niet veroordeeld wordt.
|
|
||||
|
||||
erg..
Ik vind het heel erg voor de Joppe. Het is sowieso al geen grapje om in het buitenland in de gevangenis te zitten. Ze verstaan je er dikwijls niet en zo wordt het moeilijk om een degelijke uitleg te doen met de politie om te zeggen dat je eigenlijk met de hele zaak niets te maken hebt.
Als je dan nog eens mishandeld wordt voor iets dat je niet gedaan hebt vindt ik dat echt heel erg. Er moet een einde komen aan het geweld in gevangenissen. Of dat nu in België of in Marokko is, geweld mag er gewoon niet zijn. |