![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Vind je dat er op middelbare scholen condoomautomaten beschikbaar zouden moeten zijn? | |||
Ja, zowel in de jongens- als in de meisjestoiletten. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
26 | 76.47% |
Neen, condooms kunnen ze beter elders halen, op school worden condooms waterballonnen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 23.53% |
Stemmers: 34. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
||||
|
||||
Citaat:
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() condooms verkocht :d
|
|||
|
|||
Is weer in het nieuws geweest dit topic. Eerste automaat zou geopend zijn in een Beroeps Technische school... weer voer voor discussie...
|
|
||||
|
||||
Yep, de automaat op het KTA (van Ieper geloof ik) heeft in minder dan een maand tijd 100 rubbers gesupplied voor leerlingen "die er zin in hadden"
![]() way 2 go |
|
||||
|
||||
zijn ze echt verbruikt of ook gewoon mee gespeeld?
dat is dus wat ik me wel afvraag bij de plaatsing van die automaten. Als ik naar fuifkes ga waar ze ook condooms uitdelen, zie je altijd wedstrijden "om ter snelste dieje condoom met je neus opblazen." dus ik veronderstel dat dergelijke dingen dan ook wel gebeuren?
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() ![]() Had btw eerst u reactie verkeerd verstaan ![]() Dacht dage u wel opofferde om 2persoon van Jef te zijn... Blijkbaar kent ge hem niet he ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() en ge moet is ni altijd alles verklappen he yannick ![]()