![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Moeten “flitsers” geprivatiseerd worden? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 37.50% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 62.50% |
Stemmers: 8. U mag niet stemmen in deze peiling |
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Op de radio wordt er niet gezegd waar er flitspalen staan wel waar de auto's zich bevinden! Als al het geld naar de overheid zal gaan kan er geen privatisering komen eh!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het principe is hetzelfd: het hele concept van het flitsen valt zo weg. Citaat:
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Dat zou dan natuurlijk het probleem worden, maar er kan een compromie worden gesloten tussen beide partijen! Er zouden sowieso meer controles zijn dan want zoals het nu is, is de pakkans heel klein!
|
|
|||
|
|||
.
Wel... Nu ben ik, ook aan het nadenken over de aankondiging van flitswagens op de radio... Vooral op Donna dan omdat dit een openbare omroep is. Ik begrijp het nut er ook niet van, ik zou het ook beter vinden als mensen gewoon geflitst worden. Beetje eigen schuld... Als je ergens op tijd moet zijn, moet je maar tijdig vertrekken.
Ik kan me wel vinden om dit geld te pompen in de sociale zekerheid, maar hier heb ik mijn twijfels over of dit gaat gebeuren. Misschien tegenargumenten? |