![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen; DUMPEN DIE HANDEL!
|
|
|||
|
|||
Met klein geld kopm je eigelijk al een heel eind. Als je deze allemaal bij houdt krijg je en fortuin. ik geef die centjes niet uit maar ik houdt dze allemaal bij.
Je zou echt verschieten van hoe een groot bedrag je hebt na een half jaar. Niemand wilt ze hebben dus geven ze, ze maar weg. Zo verdien je veel geld. Maar ze maken je portefeuille ook zwaarder dit is wel een nadeel. en e kan er ook bijna nooit mee betalen. Ik zu het niet erg vinden als ze verdwijnen maar dan krijg ik in ieder geval wel wat minder geld in mijn laadje. |
|
|||
|
|||
Ik vind het persoonlijk wel handig, omdat je op deze manier gepast kan betalen. Bovendien spaar je ook je briefjes uit. Toch ben ik voorstander, omdat het veel plaats neemt in je portefeuille en het bovendien niets waard is. Ook voor bejaarden zou het een goede zaak zijn, aangezien zij slecht met deze muntjes kunnen werken.
Wat mij betreft, mogen ze dus weg, zolang men daarna de prijzen maar niet naar boven afrond! |
|
|||
|
|||
2 keer nadenken
Het zou wel goed zijn als de één en twee eurocenten zouden verdwijnen. Het is maar rommel in je portefeuille. Maar als deze 2 muntstukken verdwijnen, dan is de kans groot dat de prijzen weer eens opgeslagen kunnen worden. (Dit klinkt waarschijnlijk bij een hele hoop mensen dan weer niet zo goed in de oren.)
|
|
|||
|
|||
Eurocentjes
Ik vind het heel goed dat de 1 en 2 eurocentjes waarschijnlijk zullen verdwijnen. Ik heb zelf vakantiewerk gedaan in een winkel, ikzelf vond die centjes vervelend maar de klanten ook.
Een slecht idee vind ik dat de munten van 1 euro een briefje zouden worden. Ten eerste moeten er enorm veel automaten aangepast worden en ook de briefjes moeten een beetje overzichtelijk blijven. Groetjes, Nathalie |
|
|||
|
|||
ik vind het goed dat de 1 en 2 eurocenten waarschijnlijk zullen verdwijnen. Mijn portefeuille wordt er zwaarder en dikker door. En de meeste prijzen worden toch afgerond, dus ben je niets met die rosse eurocenten.
Maar waarschijnlijk zullen de prijzen dan stijgen als deze 2 muntstukken verdwijnen. |
|
|||
|
|||
1 en 2 eurocent verdwijnen
Ik vind het ook goed dat deze "rosse roemmel" der deur uit gaat. Ik vond die centjes altijd erg ongemakkelijk en je raakt er bijna nooit van af. Ik heb thuis nog een hele pot staan waar ik gewoon niets mee doe. Wat wel een lastig gevolg gaat zijn van de verdwijning van die centjes is dat alle prijzen afgerond zullen worden naar boven. Zo slim zijn onze politiekers wel. Volgens mij was dat allemaal op voorhand al gepland. Volgens mij dachten ze: "Kom, we zullen ook van die 1 en 2 eurocentjes invoeren, zodat het volk deze na een tijd echt beu is en we ze "moeten" afvoeren en zo de prijzen weer kunnen laten stijgen door alles naar boven af te ronden."
Jawel, "the man" is weer bezig geweest.. ![]()