actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 16th October 2007, 12:15
Julie_07's Avatar
Julie_07 Julie_07 is offline
Registered User

Van mij mogen ze LO als keuzevak zeker invoeren. Ik zal er zelfs misschien aan meedoen wanneer ze het onderdeel 'toestelturnen' laten vallen en alleen balsporten zoals voetbal, volleybal, tennis enzovoort geven.
Als het 'toestelturnen' echter er blijft inzitten, vrees ik dat minder studenten gaan willen meedoen. Dat is toch in het middelbaar altijd het saaiste en meest gevreesde onderdeel van LO geweest.
Vooral het springen over de bok, er dan met je klikken en klakken afvallen en rechtkomen met een hoofd roder dan een tomaat, nee danku!
Op dit soort schaamtegevoel zit ik niet te wachten.

Uiteindelijk vind ik dat dit voor iedereen een eigen keuze mag zijn. Geef mij toch maar het ravotten bij de jeugdbeweging. Dat is al actief genoeg
Met citaat antwoorden
Oud 16th October 2007, 12:55
marliessomers marliessomers is offline
Registered User

Ik vind het een goed idee om Lo aan te bieden en misschien te verplichten op hogescholen en universiteiten.
Als je tijdens je lessenpakket aan sport kan doen zul je dit doen, maar als je moet sporten op zelfstandige basis zul je dit niet zo rap doen.
Ik denk dat veel studenten een slechte conditie hebben en met overgewicht kampen, zeker de kotstudenten die niet altijd gezond eten. Voor al deze studenten en alle andere natuurlijk zou dit ook een goed initiatief zijn. Ik vind het belangrijk dat je een gezonde instelling hebt ook omdat je een voorbeeld bent voor u leerlingen later.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 05:36.