actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 17th October 2007, 18:20
Levi De Rademaeker Levi De Rademaeker is offline
Registered User

Seks met kip

bron: http://news.be.msn.com/buitenland/A...umentid=6397672

Seks met kip opgedrongen tijdens Nederlandse studentendoop
Leden van een Nederlandse studentenvereniging zouden tijdens hun ontgroening tot seks met dieren zijn gedwongen, zo heeft RTL Nieuws in het weekeinde gemeld.

Volgens de zender heeft de landelijke inspectie dierenbescherming een onderzoek ingesteld naar studenten die tijdens hun doop gedwongen zouden zijn geweest om seks met een kip te hebben. Zij zouden ook stierenbloed hebben moeten dringen en met de penis van een stier in hun zak hebben moeten rondlopen. Het is niet bekend om welke studentenvereniging het gaat. Volgens RTL Nieuws verloopt het onderzoek van de inspectie niet van een leien dakje omdat de studentenwereld een "gesloten bolkwerk is". "Uit angst voor represailles van het bestuur durven studenten geen getuigenverklaring afleggen", zo citeerde het commerciële Nederlandse televisiestation een woordvoerder van de dierenbeschermingsinspectie. Er zou wel actie zijn ondernomen na de melding van de mogelijke feiten. (SER)

Met citaat antwoorden
Oud 17th October 2007, 22:19
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Wat sommige mensen al niet willen doen om erbij te horen
Ik heb nooit begrepen wat er nu zo interessant is aan een doop.
Eventjes 5€ ofzo betalen om je een hele avond vuil te laten maken en vunzige dingen te doen en op de koop toe nog eens 2 weken uren in de wind te stinken.

Als je er niet bij kan horen zonder gedoopt te worden, vind ik dat wel erg zielig eigenlijk. Op zo'n momenten komt er bij mij een onbedwingbare drang tot rebellie en tegendraadsheid op die zegt: "bij mensen die zo'n 'eisen' stellen wíl ik nog niet eens horen."

Dus voor alle eerstejaars die nog niet gedoopt zouden zijn: laat het gerust passeren, den doop is voor ********!
Ik heb trouwens een fantastische 3 jaar beleefd in Vorselaar zonder sex te moeten hebben met dieren *insert aanvraag tot kots-smiley* of weetikveel...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:54.