actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 28th October 2007, 11:33
nathalie.laureys nathalie.laureys is offline
Registered User

Dit is eerder een verhaal uit een film. Het moet weer lukken dat het in Amerika gebeurd. Deze vrouw is gek het is misschien maar best dat ze ter dood veroordeeld is. Ik weet dat dit geen mooie uitspraak is, maar als men deze vrouw nog vrij laat rondlopen kunnen er nog zulke dingen gebeuren. Zij vluchtte met dit kind weg, met de bedoeling om een leven op te bouwen met dat kind. Ik kan niet begrijpen dat je met die gedachte kan leven.
Met citaat antwoorden
Oud 28th October 2007, 13:09
Dagmar Dagmar is offline
Registered User

Deze gebeurtenis is te gruwelijk voor woorden. Ik kan en wil het me niet inbeelden en begrijp niet hoe deze zwaar gestoorde vrouw dit gedaan heeft. Ze moet toch enige medische kennis hebben, even goed verwondde ze het babytje ook. Voor de papa van het babytje en man van de vermoorde vrouw moet dit drama niet te verwerken zijn. Ik vrees dat hij dit trauma nooit te boven komt maar ook niet onbelangrijk is om stil te staan hoe het kind dit ervaren heeft. Onbewust moet het voor haar ook een verschrikkelijke ervaring zijn. De straf voor de dader kan niet zwaar genoeg zijn.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:52.