![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Neg-balls Of Steel
Dit is echt wel zinloos geweld, een verdiende straf dus. Ze moeten zichzelf maar leren gedragen.
Dit artikel doet me denken aan youtube filmpjes die je hier kan vinden: http://nl.youtube.com/results?searc...+balls+of+steel Het is best leuk om te kijken naar de streken die hij allemaal uithaalt. Wat je natuurlijk niet kan zeggen van het zinloos geweld van die jongeren uit het artikel. |
|
|||
|
|||
En dan gaan organiseert belgië marsen en concerten en ik weet niet wat nog allemaal tegen zinloos geweld...
Dit is gewoon het meest belachelijke gegeven dat er bestaat, maar ze zullen het wel allemaal tegen mensen opnemen als ze met meer zijn of dat die persoon in kwestie zwakker is dan henzelf... Ik vind dit het meest belachelijke wat er bestaat en ik hoop dat er niet veel mensen op deze aardbol rondlopen die dit doen. Dan denk ik...ze moeten het zelf eens meemaken!! groetjes |
|
||||
|
||||
Ik snap het niet. Ik kan er met mijn gedachten niet bij dat je zo iets kunt doen. Je gaat toch niet uit verveling iemand afslagen omdat het grappig is. Het is helemaal niet grappig. Die jongeren moeten dringend een boeiendere bezigheid hebben. Bij iedereen die aan Happy Slappy doet zal het vroeg of laat wel een ker uit te hand lopen en dan zullen ze waarschijnlijk gaan beseffen wat ze hebben gedaan. Dan is het te laat. Het is net als pesten en er moet iets aangedaan worden.
|