actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 14th November 2007, 08:41
LienBoogers LienBoogers is offline
Registered User

Dergelijke feiten snap je niet ...
Nog maar is een bewijs dat er meer aan preventie moet worden gedaan i.v.m. chatprogramma's en sites waar jongeren gebruik van maken. De jongeren zijn niet bewust van de gevaren.
Met citaat antwoorden
Oud 14th November 2007, 17:47
Tine Witvrouwen Tine Witvrouwen is offline
Registered User

DEGOUTANT gewoon! Eikebah, we hadden het er daarstraks met RZL over en ik wist wel ongeveer waarover het ging maar zo erg... Gho ik snap gewoonweg niet hoe je je dat als leerkracht durft te veroorloven. Ten eerste heb je een voorbeeldfunctie, je staat als vertrouwenspersoon voor een klas. Ten tweede breng je niet alleen jezelf maar ook de hele school in diskrediet. Wie wil nu zijn kind nog naar die school sturen waar 'die pedofiel' les gaf? Niemand toch?! Daarnaast is de straf niet streng genoeg volgens mij. Een dikke 500 euro boete en een paar maanden (!!) cel, komaan seg! Wat met die ouders, het meisje,... Ik mag me niet voorstellen wat dat in dat dorp/stad moet zijn. Iedereen bekijkt je vies want jij bent het die 'gechat hebt met die pedofiel'. Conclusie: een strengere straf graag!
Met citaat antwoorden
Oud 14th November 2007, 22:35
Robbert Schroeven's Avatar
Robbert Schroeven Robbert Schroeven is offline
Registered User

Als de man voor 6 maanden in de cel moet zal dat al een hele beproeving voor hem zijn. Ten eerste, 6 maanden lang waarschijnlijk weinig tot geen vrouwvolk en ten 2de heb ik toch al vaak gehoord dat pedofielen en dergelijke het vuil van de gevangenissen zijn. Ik hoop voor de man dat hij niet te veel zeepjes moet oprapen... of net wel, het is maar van wiens standpunt je het bekijkt.
Oud 15th November 2007, 10:58
sofie 07 sofie 07 is offline
sofie

Ik snap ook echt niet dat je zoiets kunt doen of zelfs nog maar over denken om dat te doen. Leerkracht of niet ik vind dat geen enkele persoon zoiets mag doen. Een kind is een zeer kwetsbaar en makkelijke prooi. Dan ook nog haar gegevens op het internet zetten. Het is natuurlijk ook domd om al je gegevens te geven aan een onbekend iemand. Want wie zit er achter die computer? Wat ik niet snap is dat de leerkracht naar de ouders van het kind belt. Dan zorgt hij er toch zelf voor dat hij gepakt wordt. Gelukkig is het meisje nooit ingegaan op het voorstel van de leerkracht en had zij wel gezond verstand.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 03:16.