![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ik vind het op zich wel erg voor BV's dat ze constant gevolgd worden in hun doen en laten. Ze kunnen niet van hun leven genieten zoals wij dat kunnen. Als een 'gewone' (niet-bekende) persoon een misstap zet weet hooguit gans de buurt dit maar bij BV's is half de wereld hiervan op de hoogte
![]() Als mijn tienerdochter met Tom Boonen zou thuis komen dan zou ik wel iets door de vingers zien ![]() Ik wens Tom en zijn vlam alleszins het beste toe ![]() |
|
|||
|
|||
Tom Boonen heeft een nieuw lief
Toen ik dit hoorde dacht ik in mezelf: "schitterend". Ik denk echt dat Tom Boonen niet wilde dat dit ooit bekend werd en nu is het wel gebeurd, zalig! Ik vind het een beetje schraal allemaal.. Een lief van 16, komaan..Ok, als er IETS van leeftijdsverschil is, çava nog, maar dit gaat er echt over. Je mag hem zelfs een pedofiel noemen! Ach ja, dat is wat we allemaal meemaken in dit apenland he..
![]()
|
||||
|
||||
Citaat:
Pedofiel? Apenland? How 'bout this one? ![]() ![]() http://actualiteit.org/forums/showthread.php?t=18667