actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 12th December 2007, 12:25
jessica.luyckx jessica.luyckx is offline
Registered User

Exclamation

Inderdaad dit is gewoon afschuwelijk.
Mijn vader zou hier nooit in staat voor zijn, Ik begrijp nog altijd niet dat iemand dit kan doen. Ook al ben je razend, het duurt wel een tijdje voor je iemand hebt vast gebonden, en hierna moet je zijn arm nog afhakken. Ik denk wek dat de jongen niet meer zo snel met iemand jong om zou gaan. Hopelijk is hij binnenkort uit levensgevaar en kan hij verder leven. En hopelijk heeft het meisje ook iets geleerd.
Met citaat antwoorden
Oud 16th December 2007, 03:52
steven.ingang steven.ingang is offline
Registered User

hmm

Waartoe mensen in staat zijn...??
Eigenlijk deel ik de mening van de meesten hier. Ok je kan kwaad zijn , maar die jongen zijn arm afhakken is overbodig en heeft totaal geen nut. Praten en luisteren zullen je heel ver brengen in het leven!
Met citaat antwoorden
Oud 16th December 2007, 13:44
Nele Meuris Nele Meuris is offline
Registered User

Je kan woedend zijn. Wat 9/10 wel gebeurt als je 14 jarige dochter met de boodschap 'ik ben zwanger' thuis komt.
En ik snap wel als je kwaad bent waartoe je allemaal in staat bent, maar om dat te gaan uitvoeren, daar moet je toch wel een klein beetje gestoord voor zijn he!

Groetjes
Met citaat antwoorden
Oud 16th December 2007, 15:06
Hanne Wuyts Hanne Wuyts is offline
Registered User

Man man man, ik wist niet dat zulke dingen nog gebeurden in het welvarende Europa!! Gewoon gruwelijk eigelijk!! Maar die man moet eerst en vooral kwaad zijn op zijn dochter, want ALS ze geen anticonceptie hebben gebruikt, dan ligt dit ook aan het meisje, want dat meisje zag op dat moment blijkbaar niet in dat het niet gebruiken van anticonceptie wel eens voor vervelende gevolgen zou kunnen zorgen. Ik hoop dat die jongen nog op één of andere manier kan geholpen worden, want die is wel even door die driftkikker zijn arm kwijt!! Oh man echt erg gewoon!!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 17:28.