![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
1 en 2 eurocent verdwijnen
Ik vind het ook goed dat deze "rosse roemmel" der deur uit gaat. Ik vond die centjes altijd erg ongemakkelijk en je raakt er bijna nooit van af. Ik heb thuis nog een hele pot staan waar ik gewoon niets mee doe. Wat wel een lastig gevolg gaat zijn van de verdwijning van die centjes is dat alle prijzen afgerond zullen worden naar boven. Zo slim zijn onze politiekers wel. Volgens mij was dat allemaal op voorhand al gepland. Volgens mij dachten ze: "Kom, we zullen ook van die 1 en 2 eurocentjes invoeren, zodat het volk deze na een tijd echt beu is en we ze "moeten" afvoeren en zo de prijzen weer kunnen laten stijgen door alles naar boven af te ronden."
Jawel, "the man" is weer bezig geweest.. ![]()
|
||||
|
||||
Eigenlijk heb ik totaal geen last van die rosse centjes. Als mijn portefeuille wat te zwaar wordt probeer ik gewoon eens te betalen met klein geld.
En dan de oudjes die er niet mee kunnen werken en niet aan de briefjes aan uit kunnen. De euro is nog redelijk nieuw en iedereen past zich niet even snel aan, maar over een tiental jaren is iedereen dit toch gewoon. En eigenlijk ben ik voorstander noch tegenstander, als het toch zou veranderen dan pas ik er me wel aan aan en bekijk ik de voordelen, als het blijft zoals ben ik minstens even gelukkig en denk ik nog eens na over wat de nadelen zouden zijn van de verdwijning van de 1- en 2 eurocent stukken.