![]() |
|
||||
|
||||
Citaat:
Men stelt het in die reportage ook wel iets té voor. Neem nu dat 1u surfen op een nieuwe pc... dan zeggen ze doodserieus dat ze Kazaa en MSN Plus installeren terwijl het ondertussen toch wijd verspreid nieuws is dat deze twee programma's zowat de keizers zijn van de virtuele spywarewereld. Bijgevolg vind ik het ook niet echt verbazend dat men dan 20 spywarecomponenten terugvindt. Wie trouwens de proef op de som wil nemen moet maar eens mijn tips in het vorige bericht toepassen (Kazaa Lite ipv. Kazaa en MESS addons ipv. MSN Plus!)... u zal welgeteld 0 componenten vinden, op wat onschuldige cookies, die bij het surfen onvermijdelijk zijn, na. Citaat:
Dat heeft dan misschien wel wat te maken met het feit dat ik de vorige 2 jaar de richting Informaticabeheer gevolgd heb. Die 10u Informatica (soit, 4u software en 6u hardware) per week hebben daar toch hun steentje tot bijgedragen. Nu niet dat ik die laatste jaren zoveel heb bijgeleerd, mijn goeie vriend Pieterjan kan dat beamen ![]() Ik heb eigenlijk het meeste zelf op jonge leeftijd geleerd, gewoon uit pure interesse. Mijne eerste eigen computerke kreeg ik toen ik 13 of 14 jaar was en daar was Internet bij! Dat waren nog eens tijden, surfen met een 33.6k modempje, de jeugd van tegenwoordig zou het niet meer kunnen verdragen. ![]() Op zich heb je dan alles vrij snel onder de knie, het enige wat je nodig hebt is veel durf gecombineerd met wat gezond verstand. Citaat:
![]() Maar goed, ik voel mij nu net mijn grootvader die over den oorlog bezig is als ik spreek over 'mijne jongen tijd' achter de computer. Citaat:
Over dat laatste, als u de videobestanden die u reeds op uw HD hebt op DVD wil krijgen... dan is het maar gewoon wegschrijven en daarvoor heb je eigenlijk maar 3 dingen nodig, een DVD-brander, een DVD-brandprogramma en een leeg DVD+r'tje. Dat zal dus m.a.w. heus wel meevallen. Mocht het toch niet lukken, u weet me te vinden.