actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Bekijk Resultaten Peiling: Geef je vriend(-innet)je aan bij de politie indien geen of gebrekkig fietslicht...
Moet kunnen... 1 4.17%
Er over 23 95.83%
Stemmers: 24. U mag niet stemmen in deze peiling

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 29th September 2008, 12:02
tobiasopdebeeck tobiasopdebeeck is offline
Registered User

Gaat erover.

Ikzelf rij altijd met de fiets als ik ergens naartoe wil (in geel en omstreken dan anders pak ik gewoon de bus). Als het donker wordt zet ik mijn fietslicht aan, als er iemand mee rijd en die heeft geen licht of een slecht licht dan kan ik daar wel iets van zeggen maar je vriend(in) aangeven vind ik persoonlijk er dik over gaan. Er zijn nu zelf fietsen met een ingebouwde dynamo in het voorwiel hierdoor moet je geen extra moeite meer doen om te fietsen met je fietslicht aan, dit zouden ze standaard in elke fiets moeten doen dan zullen meer mensen hun fietslicht opzetten.
Met citaat antwoorden
Oud 29th September 2008, 20:30
Natalie Docx Natalie Docx is offline
Registered User

Iemand die je kent gaan aangeven voor dit? Nee, dat gaat er inderdaad over. Dat wil niet zeggen dat het 'juist' is om zonder lichten te rijden met de fiets. Als je zelf met de fiets rijdt denk je daar niet altijd aan of denk je: "Ze zullen mij wel zien zeker..." Maar als autobestuurder is het echt wel handig als de zwakke weggebruiker even moeite wil doen om zijn/haar licht aan te doen.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:28.