![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis was het eergisteren op Terzake dat hier ook een stuk over te zien was. Zij hebben een professor in de stralingskunde van de KU Leuven (of een andere unief, details
![]() Ok, de opstelling die ze gebruikten leek me ongelooflijk amateuristisch, maar goed, ik ga er maar vanuit dat die man wel wist waar hij mee bezig was. Is er nu trouwens al onomstotelijk bewezen dat gsm-straling schadelijk is? Volgens mij moet ik het eerste artikel daarover nog lezen.
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |
|
|||
|
|||
Omega Pharma stopt verkoop E-Waves Phone Chip
Omega Pharma stopt verkoop E-Waves Phone Chip
Farmaceutisch bedrijf Omega Pharma schort de verkoop op van de E-Waves Phone Chip, de chip tegen schadelijke gsm-straling, aan apotheken en farmaceutische groothandelaars. De eerste resultaten van eigen onderzoek van de chip tonen volgens het bedrijf niet aan dat de chip voldoende werkt. Toch niet zo efficiënt Omega Pharma had zich voor de lancering gebaseerd op uitgebreid klinisch onderzoek van de uitvinders van de E-Waves Phone Chip. Maar toen na de lancering vorige week dinsdag een storm van protest losbrak, besloot het bedrijf de testen te herhalen. "De eerste resultaten tonen aan dat de E-Waves Phone Chip het thermisch effect van gsm-verbruik licht vermindert, doch niet in de mate van vroeger getoonde resultaten", zegt het bedrijf nu in een persbericht. "Deze conclusie, en rekening houdend met de autoriteit van de artsen en professoren die de chip bekritiseerden, heeft Omega Pharma ertoe aangezet de verkoop aan apotheken stop te zetten." Geld terug Ontevreden klanten kunnen nu via de website www.ikbelveiliger.be hun chip terugbetaald krijgen. "Vermits de aanpak van de persconferentie vorige week dinsdag niet in verhouding stond met de momenteel reproduceerbare informatie, wensen Omega Pharma en Marc Coucke zich te excuseren voor de ontstane opschudding", luidt het nog. (belga/bf) bron : www.demorgen.be : http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gez...one-Chip.dhtml 15.12.2008 |
|
|||
|
|||
Omega Pharma lanceert chip tegen schadelijke straling gsm
De economie moet blijven draaien hé.... iedereen is bezorgd over mogelijke negatieve stralingen bij gsm-gebruik. Maar laat ons nu eens eerlijk zijn. Wat is er nog gezond? Ik denk dat overal waar een "te" voorstaat verkeerd is. teveel eten, teveel drinken, teveel roken...
Omega Pharma lanceert deze chip en creëert een nieuwe behoefte. Achteraf blijkt dan dat het nut niet kan bewezen worden en moeten ze het uit de handel nemen. Wanneer echt blijkt dat GSM-gebruik schadelijk is dan is zo een chip - die echt werkt- wel belangrijk en zou ik het ook kopen. Maar tot zo lang....afwachten en niet "Te" veel gsm'n. Dominik Sebrechts |