actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > Thomas More Kempen > Onderwijs > R.Z.L.
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 14th December 2008, 19:56
Coleta's Avatar
Coleta Coleta is offline
Registered User

Stuur een bericht via MSN naar Coleta
Zoals de meesten hier al zeiden vind ook ik het conservatief van de Paus. Wanneer je verkracht wordt, wat op zich al een traumatische en gruwelijke gebeurtenis is, wil je toch niet het kind van je verkrachter dragen? Ik kan het me alleszinds heel moeilijk voorstellen! In zo'n geval of wanneer het gaat om de gezondheid van de vrouw of baby vind ik dat abortus zeker moet kunnen. Voor een kind moet het toch ook verschrikkelijk zijn, ja dit is mijn mama en mijn papa had haar verkracht, toen was ik er..
Ik vind dat men hier nog eens mag over nadenken en niet zo conservatief hoeft te zijn, maar wat meer mag meegaan met de tijd. Een kind dragen van de persoon die je verkracht heeft moet verschrikkelijk moeilijk zijn...
Met citaat antwoorden
Oud 23rd December 2008, 23:24
dominiquevandevliet dominiquevandevliet is offline
Registered User

Abortus mag niet... Als je verkracht wordt is dit natuurlijk héél erg, zoiets draag je voor de rest van je leven met je mee. En dan nog zwanger worden na een verkrachting... Verschrikkelijk!
Je kan toch niet gaan houden van een kind dat uit zo'n gruwelijke daad is gegroeid? Als abortus dan verboden is...
Op deze manier worden er toch talloze kinderen op de wereld gezet die niet welkom zijn? Waarvan de ouders hen niet graag zien?
Dit geldt niet alleen voor verkrachting, maar ook voor prostitutie, en ongewenste zwangerschap!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 22:11.