![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
#1
|
|||
|
|||
mooi initiatief...
Maar weet je wat nog mooier zou zijn? Om de dure prijzen een beetje naar beneden te trekken. Je bent als lijngebruiker al verplicht om een lijnkaart te kopen. Anders betaal je jezelf blauw. Ik betaalde vorig jaar met een lijnkaart 1.5€ van Vorselaar naar Herentals. Zonder lijnkaart betaalde ik 2.5€. Ik vind 1.5€ ook nog veel te veel. In onze goede oude tijd betaalde we 25Bef. voor een ritje. Zelfs de NMBS gaat zijn prijzen voor een Go-pass omhoog trekken. Geloof het of niet meer deze gaan van 46€ naar 50€. De benzineprijzen gaan omlaag en de lijnkaarten enz gaan omhoog. Ironisch vindt je niet? Vorig jaar kostte een lijnkaart 10€, nu al 12€ (4 ritjes heen en terug) . ik ben eens benieuwd hoever we het laten gaan vooraleer we er iets aan gaan doen... |
#2
|
||||
|
||||
Toen ik dit op het nieuws zag dacht ik direct: waarom die persoon?
Hoe kunnen ze nu weten dat zij die zoveelste reiziger was? Dat kunnen ze gewoon niet. Ze stonden aan een bepaalde halte gewoon te wachten op iemand die afstapte. Ik had toch ook wel liever iets gezien waar meerdere mensen iets aan hebben. Het is tenslotte niet enkel die persoon die voor die 500 miljoen reizigers heeft gezorgd. Goedkopere abonnementen! Ik heb mijn abonnement doorheen de jaren duurder en duurder zien worden. Neem het openbaar vervoer zeggen ze dan... |
#3
|
|||
|
|||
Citaat:
Ze moesten waarschijnlijk gewoon iemand hebben om in de kijker te vallen. Zo krijgen ze nog eens gratis publicatie op het nieuws en krijgen ze vast en zeker meer klanten. Ze hebben heel strategisch maar 1 persoon uitgekozen. Inderdaad, ze hadden beter iets gedaan voor alle lijnreizigers, maar als ze voor alle lijnreizigers iets moesten bedenken hadden ze zich hieraan blauw betaald. Wees blij voor die ene persoon die het geluk heeft gehad. Ze kunnen ook gewoon niets doen en het niet vermelden dat ze hun zoveelste klant hebben gekregen. |