![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Het is een mooi gebaar van de man. Er zijn dan toch nog mensen die niet enkel aan zichzelf denken. Ik zou als ik zoveel geld zou winnen het ook niet allemaal voor mezelf houden. Dat de man anoniem blijft is volgens mij heel belangrijk. Anders staan er morgen heel veel mensen op de stoep die geld willen.
|
|
|||
|
|||
Ik vind het heel knap van die man dat hij zoveel geld wegschenkt.
Er zouden niet veel mensen zijn die dat ook doen denk ik, omdat er toch velen zijn die enkel maar aan zichzelf denken. Of luie mensen die dan stoppen met werken en een lui leventje aangaan. Ik heb er ook wel bij stilgestaan wat ik zou doen met dat geld. Uiteraard zou ik ook een deel afstaan, maar de helft, dat is veel en dat zouden er niet veel doen. Dus chapeau voor deze man, het doet goed, weten dat er ook nog goede mensen zijn op de wereld. |
|
|||
|
|||
Heel erg nobel van die man! Wat een geschenk voor die mensen! Elke week zijn er zowel bij lotto als euromillions winnaars (die soms grote bedragen winnen), en daar hoor je vaak niets meer van!
Er waren trouwens twee Belgen in eerste rang! Die andere is iemand uit de buurt van Turnhout! Hij/zij heeft de winnende euromillions laten valideren in een tankstation (Total) in Zevendonk, vlak aan mijn grootouders... Misschien als ik hem de volgende keer aan de deur opwacht en 'ns héél lief lach...??? ![]() En we dromen lekker verder! |