actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > In de Marge van het Nieuws
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 29th December 2008, 19:42
Tinne.Buyens Tinne.Buyens is offline
Registered User

Het kan onmogelijk zijn dat die jongen nog goed is in zijn hoofd ... Ofwel heeft hij een enorm ego dat hij op de verkeerde manier wou uitproberen, dat kan natuurlijk ook. Waarom ga je anders als 15 jarige puber vrouwen die zelfs dubbel zo oud zijn als jezelf willen aanranden en verkrachten?
Misschien was hij wel seksueel gefrusteerd, je weet dat nooit. Maar dan nog, daar bestaan speciale dames voor vind ik.
Ik vind het contrast hier wel zeer groot. Een 15 jarige puber die een 35 jarige vrouw aanrand, waar gaat de wereld toch naartoe!
Met citaat antwoorden
Oud 30th December 2008, 18:09
Kim Verlooy Kim Verlooy is offline
Registered User

spijtig van wat er gebeurt is. zo'n mensen zou men gewoon voorgoed moeten opsluiten, ze hervallen zowiezo onmiddellijk mochten ze terug vrij komen. Gevaren voor de maatschappij, zoals men ze soms noemt. Hoe dan ook, hij is niet de eerste maar zal ook zeker niet de laatste zijn.
Met citaat antwoorden
Oud 30th December 2008, 18:53
Joost Heylen Joost Heylen is offline
Registered User

Deze mens is geestelijk ziek, ik heb hier geen andere woorden voor. Als je tot dergelijke daden instaat bent heb je jezelf niet meer onder controle. Deze man heeft psychiatrische begeleiding nodig. Ik vind het verschrikkelijk erg voor de slachtoffers. Zij moeten ook hulp en bijstand krijgen.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 13:07.