![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Een voorbeeld van een verschrikkelijk voorval.
Ik hoop dat dit voorval een les kan zijn voor de overheid. Een besparing op personeel van een ziekenhuis kan niet wanneer dit een gevaar vormt voor patiënten. Wanneer er mensen sterven door een onderbemand ziekenhuis, moet hier toch iets aan gedaan worden. Men moet inzien dat een ziekenhuis geen bedrijf is, maar een instelling om mensen te helpen. De winst is hier niet het belangrijkste, maar het genezen van zieke mensen. |
|
|||
|
|||
Ik schrok toen ik dit artikel las. In 27 ziekenhuizen hulp zoeken zonder resultaat dat is toch bijna onmogelijk.
Het zou niet mogen dat ziekenhuizen onderbemand zijn en toch komt dit vaak voor. Iedereen beseft dat er gebrek is aan personeel maar waarom doet niemand er dan iets aan. Voor Parijs is dit dus 2 maal slecht nieuws op zulke korte tijd. Hopelijk gaat men echt wel beseffen dat het zo niet verder kan. Ik ben het volledig eens met wat Ivan zegt. Er sterven veel te veel mensen door ‘fouten’ van het ziekenhuis. |
|
|||
|
|||
Breng hem dan naar een ander ziekenhuis of dat zou misschien de mensen wat meer doen nadenken over het aantal ziekenhuizen en het aantal beperkte plaatsen. Ik zou mij enorm schuldig voelen moest ik dokter zijn, op je geweten hebben dat er iemand is moeten sterven omdat je geen plaats meer had in je eigen ziekenhuis, goeie naam krijg je dan
![]() De familie van die man zullen hun redenen wel hebben om een aanklacht in te dienen, ik zou het toch zeker doen. Iemand die in kritieke toestand zoeits moet ondervinden, dit kan gewoon niet!!! |