actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 29th December 2008, 21:45
Kathleen Van Staeyen Kathleen Van Staeyen is offline
Registered User

Een voorbeeld van een verschrikkelijk voorval.
Ik hoop dat dit voorval een les kan zijn voor de overheid. Een besparing op personeel van een ziekenhuis kan niet wanneer dit een gevaar vormt voor patiënten. Wanneer er mensen sterven door een onderbemand ziekenhuis, moet hier toch iets aan gedaan worden.

Men moet inzien dat een ziekenhuis geen bedrijf is, maar een instelling om mensen te helpen. De winst is hier niet het belangrijkste, maar het genezen van zieke mensen.
Met citaat antwoorden
Oud 30th December 2008, 10:47
Sofie Geerinckx Sofie Geerinckx is offline
Registered User

Ik schrok toen ik dit artikel las. In 27 ziekenhuizen hulp zoeken zonder resultaat dat is toch bijna onmogelijk.
Het zou niet mogen dat ziekenhuizen onderbemand zijn en toch komt dit vaak voor.
Iedereen beseft dat er gebrek is aan personeel maar waarom doet niemand er dan iets aan.

Voor Parijs is dit dus 2 maal slecht nieuws op zulke korte tijd. Hopelijk gaat men echt wel beseffen dat het zo niet verder kan.

Ik ben het volledig eens met wat Ivan zegt. Er sterven veel te veel mensen door ‘fouten’ van het ziekenhuis.
Met citaat antwoorden
Oud 30th December 2008, 11:04
Noémie.Huysmans Noémie.Huysmans is offline
Registered User

Breng hem dan naar een ander ziekenhuis of dat zou misschien de mensen wat meer doen nadenken over het aantal ziekenhuizen en het aantal beperkte plaatsen. Ik zou mij enorm schuldig voelen moest ik dokter zijn, op je geweten hebben dat er iemand is moeten sterven omdat je geen plaats meer had in je eigen ziekenhuis, goeie naam krijg je dan ...

De familie van die man zullen hun redenen wel hebben om een aanklacht in te dienen, ik zou het toch zeker doen. Iemand die in kritieke toestand zoeits moet ondervinden, dit kan gewoon niet!!!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:02.