actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 15th May 2009, 14:23
Tinne Schrauwen Tinne Schrauwen is offline
Registered User

Zoiets is gewoonweg verschrikkelijk. Het leven van dit kind is volledig verwoest door deze brutale pesterijen. Ik vind het een spijtige zaak dat een kind van amper 5 jaar zoiets moet meemaken. Zoiets verdient niemand!
Het moet ook ontzettend erg zijn voor de ouders om je kind iedere dag zo zien thuis te komen. Dit vind ik eigenlijk al geen pesten meer...
Spijtig genoeg gebeuren er in de wereld vaak zo'n dingen!
Met citaat antwoorden
Oud 12th October 2009, 15:24
Ellen Bolckmans's Avatar
Ellen Bolckmans Ellen Bolckmans is offline
Registered User

Dit gaat er gewoon over! Ik begrijp echt niet dat zo'n incident zich kan voordoen op school. Er wordt genoeg gepest op school, dat zie je overal. Maar dit?!? Waar zijn (in godsnaam) die leerkrachten? Het gaat er bij mij moeilijk in dat dit niet vermeden kon worden... Er moeten toch wat getuigenissen geweest zijn?! Het leven van dit kind is voor levenslang verPEST! Als ouders is zoiets HET ergste wat er kan gebeuren. Ze krijgen wel een vergoeding maar ze krijgen hun eigen kind niet meer terug van vroeger. Dat is verschrikkelijk!!

Zoals de vraag al is gesteld: wat is er met de daders gebeurd?
Met citaat antwoorden
Oud 13th October 2009, 10:08
jesse.stofmeel's Avatar
jesse.stofmeel jesse.stofmeel is offline
Registered User

Allereerst is niet alleen de school de schuldige, vooral de ouders van de pesters hebben hier mee te maken. De school is gewoon één van de gemakkelijkste omgevingen om te pesten.
Hoewel dit geen pestgedrag is, maar gestoord. Dit zijn geen pestpraktijken, maar MARTELpraktijken! Steniging en scalpatie en dat terwijl geen enkele leerkracht er ook maar iets van merkte.
Men zou de gezins -en leefsituatie van die kinderen moeten onderzoeken, want volgens mij zit het daar niet goed.
Ik geloof ook dat er gewoon door en door slechte kinderen of mensen zijn.
Men kan tegenwerpen dat een kind gevormd moet worden en grotendeels afhankelijk is van zijn/haar opvoeding, maar er zijn nog altijd situaties waarin ik gewoon weet dat dat kind of die persoon slecht is.
Verder vind ik het ook maar onverantwoord dat het gezin 10 jaar moest wachten tot men tot een overeenkomst kwam.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 23:57.