actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 19th May 2009, 19:53
Natalie Docx Natalie Docx is offline
Registered User

Ik kan niet zeggen dat ik nooit bel achter het stuur. Toch vind ik een boete van 100 euro wel op zijn plaats. Als ik een boete zou krijgen, ik zou er geen drama van maken want ik heb het dan toch maar zelf gezocht.
Het is nu wel niet zo dat ik constant bel in de auto en soms zet ik mij even aan de kant van de weg of op een parkeerplaats om daar dan even verder te bellen.
Met citaat antwoorden
Oud 19th May 2009, 20:44
Julie_07's Avatar
Julie_07 Julie_07 is offline
Registered User

Vandaag nog bijna overhoop gereden door een buschauffeur die aan het bellen was. Voor alle duidelijkheid: Ik was al bijna halverwege het zebrapad toen de bus er kwam aangevlamd en ik ben terug moeten rennen, anders had ik eronder gezeten.
Als dat niet schandalig is.

Die boetes mogen van mij VEEL hoger liggen!
Met citaat antwoorden
Oud 19th May 2009, 22:40
Philip_Huygelberghs Philip_Huygelberghs is offline
Registered User

Laat mij beginnen met te zeggen dat ik ook wel eens zondig tegen dit onderwerp. Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waarom een bluetooth kit wel zou mogen en een gsm toestel in de hand niet. Als je aan het bellen bent heb je één hand minder, die heb je niet nodig om te remmen, klopt, toch?? Je moet niet schakelen als je remt, en schakelen gaat, hetzij moeilijker, met één hand als het echt nodig is. Nu wil ik niet zeggen dat je de afdaling van een bergpas al bellend moet gaan doen natuurlijk!
Moesten er nog mensen het niet eens zijn: wat dan met een automatische versnellingsbak , dan mag het plotseling wel of wat?

En dan, back to the point, is bellen via bluetooth niet even afleidend dan gewoon via een gsm toestel? Je bent toch ook met je gedachten elders, of niet soms?
Met citaat antwoorden
Oud 20th May 2009, 18:18
Tine Witvrouwen Tine Witvrouwen is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Philip_Huygelberghs

En dan, back to the point, is bellen via bluetooth niet even afleidend dan gewoon via een gsm toestel? Je bent toch ook met je gedachten elders, of niet soms?

Voila, ik vind beiden fout. Je gedachten zijn ergens anders en je bent niet meer genoeg geconcentreerd op de baan. Met de volle 100 % kan ik moeilijk zeggen omdat je nooit helemaal alleen maar op de baan let. Denk maar aan de radio in de auto, de personen die je vervoert die een gesprek voeren,...
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:36.