![]() |
|
|
|||
|
|||
Dit is onacceptabel. Wie doet nu zoiets? Alleen mensen die een paar vijzen missen, ja. Dieren dat zijn ook levende wezens he, die voelen ook alles zoals wij dat voelen. En dan hebben ze nog het lef om dat te filmen en op het internet te zetten. Dit is echt te gek voor woorden. Ik vind dat ze een dikke straf verdienen, misschien hem van de brug gooien om hem te waarschuwen?!
|
|
|||
|
|||
Deze jongeman had misschien rekening moeten houden met het feit dat het hondje geen mensentaal begrijpt en het dus niet verstaat wanneer iemand zegt: " Val mijn kippen niet langer lastig!".
De jongeman had beter herhaaldelijk aangedrongen bij zijn buurman om zijn hond in de gaten te houden zodat deze niet bij zijn kippen kon. Hoe dieronvriendelijk kan je zijn als je zoiets doet??? ![]() Tijdens het lezen van het verhaal kreeg ik al kippenvel, maar bij het zien van het filmpje kwamen de tranen in de ogen... Dat je zoiets kan doen? En dat ze het dan ook nog eens filmen om het daarna op het internet te plaatsen?? GEKKEN ![]() Ik hoop enkel dat ze er niet met een kleine straf vanaf komen, deze jongeren mogen flink gestraft worden... |
|
|||
|
|||
Dit is in 1 woord gewoon ziekmakend.
Een voorval in de straat waar ik woon: De hond van de buren blafte vroeger echt constant 24/7 . Heel de straat had er wel last van ,en ik als buur nog het meeste. Maar ik ben niet zo ziek om zoiets te doen als in het artikel, maar gewoon vriendelijk die menskes gewaarschuwd dat als de hond niet stopt met blaffen, dat er maatregelen zullen getroffen worden (bijvoorbeeld naar de politie gaan voor geluidsoverlast) Sindsdien heeft de straat de hond minder en minder gehoord. |