![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is hij op de wagen gaan staan? Dat wist ik niet. Op de beelden lijkt duidelijk te zien dat hij door zijn veiligheidsdiensten dadelijk in een auto wordt geduwd... Ik heb nog nooit mijn neus gebroken, maar ik denk dat Berlusconi, wiens neus en tanden gebroken waren, niet even leutig op zijn wagen ging showen hoe zielig hij niet was. Als hij dat toch deedd is hij inderdaad een grote aansteller. Feit is het wel dat hij dit waarschijnlijk gaat gebruiken om zijn tegenstanders zwart te maken... En ik beweer niet dat de meerderheid van de Italianen Berlusconi nog steunt in al zijn doen en laten, ik zeg enkel maar dat we ons niet moeten moeien áls de Italianen hun leider zelf democratisch hebben verkozen. |
|
||||
|
||||
"Aanval op Berlusconi in scène gezet"
19/12 De aanval op de Italiaanse premier Silvio Berlusconi van vorige zondag in Milaan werd in scène gezet. Dat beweert althans Corriere della Sera. Het dagblad stelt zich vragen bij het feit waarom Berlusconi zijn gezicht voortdurend bedekte voor hij in een wagen stapte. Bovendien zou hij wel erg snel zijn zakdoek bij de hand gehad hebben. Corriere della Sera schrijft ook dat het bloed van de eerste minister wel erg snel stolde. Enkele lezers merkten zelfs een bus vol nepbloed op in de handen van een van de bodyguards van Berlusconi. Ook het feit dat de lijfwachten van de premier zo lang wachtten voor ze ingrepen, roept vragen op. Bron: GVA |