actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 18th March 2010, 22:38
Jonathan Smets's Avatar
Jonathan Smets Jonathan Smets is offline
Jonathan Smets

Stuur een bericht via MSN naar Jonathan Smets
Citaat:
Ik zie hier persoonlijk geen probleem. Oké, de man heeft 2 meisjes verkracht en dit is nog maar 11 jaar geleden, dus toen was hij ongeveer 89 jaar oud. Nu is hij bijna 100 jaar. Ik zou hier willen zeggen, nu is hij toch te oud om dit nog eens te doen, maar 89 jaar is ook al een zeer oude leeftijd om dat nog op te doen. Ik geloof dat ze hem vrijlaten (en dit is mijn persoonlijke mening, geen vaststaand feit), omdat hij niet meer in staat zal zijn om dit nog eens te doen. Deze man hoort thuis in een rusthuis. Moest deze man mij (als ik een meisje was) willen verkrachten, ik gaf hem een goede schop en dan zal hij wel niet veel meer kunnen doen. Ik denk dat je dan zelfs al moet gaan oppassen dat je hem niet doodslaagt.

Typisch Toon

Al vind ik wel dat hij ergens een punt heeft. Een honderdjarige man acht ik zelf ook niet meer in staat om zulke wantoestanden te realiseren. Echter als hij zelf fier uitkomt voor het feit dat hij een pedofiel is, denk ik dat het een betere oplossing is om hem gewoon goed in het oog te houden. Extra begeleiding om zijn drang onder controle te krijgen is misschien ook wel vereist. (Het is ook wel bewezen dat sommige pedofielen er weinig aan kunnen doen dat ze een blijvende drang blijven voelen, ook al willen ze dit eigenlijk niet.)
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 19:49.