![]() |
|
Bekijk Resultaten Peiling: Moet provocerende reclame kunnen? | |||
Moet kunnen... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 30.77% |
Dit gaat te ver... |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 69.23% |
Stemmers: 13. U mag niet stemmen in deze peiling |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
#8
|
||||
|
||||
Citaat:
Films en sitcoms maken dagelijks gebruik van dergelijke gruwelijke (idd!) gebeurtenissen om hun ding verkocht te krijgen, dat is ook winstbejag. Misschien is dat iets anders ja omdat je met films iets kan willen duidelijk maken, een punt proberen te maken. Dat kan echter met reclame even goed. Denk je dat de reclame van United Colors of Benetton of wat dan ook bedoeld is om hun product verkocht te krijgen? Jazeker! Maar tegelijk willen zij ook iets onder de aandacht brengen, een punt maken. Op provocerende wijze! Of dat met deze reclame ook het geval is weet ik niet, want ik heb hem nooit zelf gezien. Als jij hem wel gezien hebt, definieer dan eens concreet wat het verschil is tussen deze en die van Benetton. De hamvraag is misschien wel deze: 'Waar trek je de grens?' Dat iemand zich hier misschien door beledigd voelt kan best wel kloppen, maar dat 'argument' kan je altijd in elke situatie meermaals gebruiken.
__________________
'I have never let my schooling interfere with my education.' -- Mark Twain |