![]() |
#2
|
||||
|
||||
Even een nuancering van een 'links kameraadje'.
Hoewel ik bereid ben om aan te nemen dat sommige energievriendelijke maatregelen bij nader inzien toch niet zo milieuvriendelijk zouden zijn (het kapitalisme kan ons wijsmaken wat het wil), ben ik toch even verder gaan zoeken dan dat ene artikeltje waar jij je op baseert. En wat bleek? CNW Markering Research heeft zijn (haar?) cijfers al moeten aanpassen. Voor de gemakkelijkheid even van de Wikipedia over CNW Marketing Research gecopy/pasted: Controversy Citaat:
Hier wordt nu de vergelijking met Hummers wel neergehaald, maar ik wil best geloven dat het resultaat bij kleinere en lichtere wagens nog steeds nadelig uitvalt voor de Prius. Wel spijtig dat zulke technologieën soms hun verwachte potentieel niet kunnen vervullen... Het had mooi geweest als je door de keuze voor je auto echt een verschil kon maken. Met je laatste stelling ben ik het overigens wel volledig eens. De fiets is nog steeds dé milieuvriendelijke oplossing bij uitstek en door gewoon werk te zoeken in de buurt, heb je geen milieuvriendelijke auto nodig... Hoewel op dagen als deze de fiets nemen verre van aantrekkelijk is ![]()
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit. Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..." - Socrates, 2400 jaar geleden... - |