actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 28th October 2010, 18:45
Elissa.Buyens Elissa.Buyens is offline
Registered User

De horeca heeft het de laatste tijd al zeer moeilijk, voor hen zal dit weer eens een rake klap zijn.
Men weet precies niet goed waar een lijn te trekken.
Eerst moest men investeren in een goed afzuigsysteem voor de rook, wat ik heel goed begrijp. Daarna moest het een aparte ruimte worden als in de zaak eten verkocht werd, waar ook zeer veel mensen in geïnvesteerd hebben. En nu wilt men een volledig rookverbod? Ik vind het allemaal wat belachelijk en spijtig voor al het verlies van deze horeca zaken, omdat de horeca het nu ook al een zeer moeilijke tijd heeft gehad en er zoveel faillissementen hebben plaatsgevonden.
Met citaat antwoorden
Oud 29th October 2010, 09:40
ellen.snoeckx ellen.snoeckx is offline
Student

Ik vind dat Elissa hier zeker een punt heeft. Stel je eens voor dat jij zo'n cafébaas bent: je hebt geld besteed aan een afzuigsysteem, dan spendeer je weer geld aan zo'n rookvrije ruimte (dus in totaal heb je al heel wat geld uitgegeven) en dan opeens komt men af dat het eigenlijk allemaal weggesmeten geld is want nergens zou nog gerookt mogen worden. Je zou voor minder uit je vel springen hè!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 00:05.