![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ik begrijp niet dat je je eigen zus zoiets kan aandoen! Ikzelf heb ook 3 zussen en kan me niet indenken dat ik een van hen met een metalen voorwerp op het hoofd zou slaan.
Waarom doet ze dit toch? Is het, zoals Jolien C. zei, dat Sofie iets wist van Yasmine wat haar ouders niet mochten weten? Maar dan noch, sla je je kleine zusje hiervoor in het ziekenhuis? Dat is toch absurd! Dit gezin zal ook wel helemaal verwoest zijn. Hopelijk valt het al bij al nog mee, zowel voor Yasmine als voor Sofie. |
|
|||
|
|||
Dit moet inderdaad een vreselijke tragedie zijn voor dat gezin.
Maar wanneer ik dan verder kijk, gaat het niet alleen om het gezin. Denk maar aan de kinderen uit de klas van het slachtoffer. Zij gaan zich ongelooflijk veel vragen stellen. Waarom deed zij dat? Als Sofie haar zus dit kan doen, misschien doet mijn zus dat dan ooit ook wel... De leerkrachten en ouders van deze kinderen krijgen ook nog een zware taak vrees ik... |
|
|||
|
|||
Deze gebeurtenis is gewoon immoreel. Ik vind het heel erg dat zoiets is voorgevallen. Ik vraag me ook af hoe je je zus zoiets vreselijk kan aandoen, dat je überhaupt iemand zoiets kan aandoen. Tegenwoordig ben je blijkbaar voor niets/niemand meer veilig, zoals je kan zien.
En ik vind het ook vreselijk erg voor de ouders. Het ene kind zit in een instelling en het andere kind is gehandicapt voor het leven. De gezinssituatie daar gewoon helemaal ingestort. |