actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
  #1  
Oud 17th November 2010, 15:31
Hanne.Broeckx Hanne.Broeckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2010
Locatie: Kasterlee
Posts: 117
Heel vaak kan de luchtvaartmaatschappij hier zelf niets aan doen. De vertragingen kunnen veroorzaakt zijn door overmacht, bijvoorbeeld; slechte weersomstandigheden, defect aan een toestel, ... . Wel is het begrijpelijk dat de passagiers niet tevreden waren met de omleiding. Maar wanneer de luchtvaartmaatschappij hier een oplossing voor tegenover stelt is het niet terecht dat de passagiers hier zo'n drama van maken. En het is inderdaad zo dat de luchtvaartmaatschappij hier geen winst op maakt en enkel verlies. Maar daar hebben passagiers geen boodschap aan. Dit zijn dagdagelijkse dingen die kunnen voorkomen, niet tegenstaande dat het een ongemakkelijke situatie is.
Met citaat antwoorden
  #2  
Oud 17th November 2010, 20:06
veronique.geussens veronique.geussens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2009
Locatie: Schilde
Posts: 139
Ik geef toe
Wij ooit hebben ook ooit een vreselijke vlucht mee gemaakt met Ryanair.
het was een lange afstandsvlucht waarbij we een tussenstop maakte om 3 uur 's nachts in Jamaica. Daar aangekomen was er niemand, geen vliegtuig, geen personeel, geen piloten , geen bagage.
Heeft uiteindelijk mijn vader er voor gezorgd dat iedereen zijn tickets had.
We hebben 2 uur moeten wachten zonder enig antwoord te krijgen.

Door de goedkope vluchten worden er minder back-up plannen voorzien bij Ryanair. Dit is zowel een voordeel ( goedkoper) als nadeel, bij problemen.
Ik begrijp de passagiers helemaal. De tijd die sommige mensen hier verloren hebben waar ze normaal zaken moesten doen, de afspraken die ze gemist hebben,...
Het is gewoon ronduit vervelend.
Maar langst de andere kant, overdrijven is ook wel een negatief punt.
Zo lang dat vliegtuig bijhouden waardoor Ryanair veel geld mee is verloren , wat had gebruikt kunnen worden om de passagiers te vergoeden , ...
Zo had ik het allensinds niet opgelost.
__________________
Vero
Met citaat antwoorden
Antwoord


Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 16:03.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.