![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
#1
|
|||
|
|||
Heel vaak kan de luchtvaartmaatschappij hier zelf niets aan doen. De vertragingen kunnen veroorzaakt zijn door overmacht, bijvoorbeeld; slechte weersomstandigheden, defect aan een toestel, ... . Wel is het begrijpelijk dat de passagiers niet tevreden waren met de omleiding. Maar wanneer de luchtvaartmaatschappij hier een oplossing voor tegenover stelt is het niet terecht dat de passagiers hier zo'n drama van maken. En het is inderdaad zo dat de luchtvaartmaatschappij hier geen winst op maakt en enkel verlies. Maar daar hebben passagiers geen boodschap aan. Dit zijn dagdagelijkse dingen die kunnen voorkomen, niet tegenstaande dat het een ongemakkelijke situatie is.
|
#2
|
|||
|
|||
Ik geef toe
Wij ooit hebben ook ooit een vreselijke vlucht mee gemaakt met Ryanair. het was een lange afstandsvlucht waarbij we een tussenstop maakte om 3 uur 's nachts in Jamaica. Daar aangekomen was er niemand, geen vliegtuig, geen personeel, geen piloten , geen bagage. Heeft uiteindelijk mijn vader er voor gezorgd dat iedereen zijn tickets had. We hebben 2 uur moeten wachten zonder enig antwoord te krijgen. Door de goedkope vluchten worden er minder back-up plannen voorzien bij Ryanair. Dit is zowel een voordeel ( goedkoper) als nadeel, bij problemen. Ik begrijp de passagiers helemaal. De tijd die sommige mensen hier verloren hebben waar ze normaal zaken moesten doen, de afspraken die ze gemist hebben,... Het is gewoon ronduit vervelend. Maar langst de andere kant, overdrijven is ook wel een negatief punt. Zo lang dat vliegtuig bijhouden waardoor Ryanair veel geld mee is verloren , wat had gebruikt kunnen worden om de passagiers te vergoeden , ... Zo had ik het allensinds niet opgelost.
__________________
Vero |