![]() |
|
|
|||
|
|||
Aangezien ik informatica studeer, ben ik vrij veel bezig met zulke dingen. Ik schrik helemaal niet van dit artikel. 2 jaar geleden, studeerde ik nog Toegepaste Informatica. Toen al werd duidelijk dat men niet zo lang meer ging toekomen met de ip-adressen.
Als de nieuwe IPv6-adressen er zijn, kunnen we weer tijdelijk verder. Maar men zou beter meteen een systeem vinden waardoor er echt enorm veel extra ip-adressen kunnen gegeneerd worden. Over enkele jaren, rekening houdend met de enorme groei op gebied van informatica, zullen we weer met zulke problemen te kampen krijgen. En moet men weer een nieuw systeem inlassen. |
|
|||
|
|||
Ik sta er ook niet verrast van dat de IP-adressen op zijn. Dit stond er al enkele jaren aan te komen, daarom dat ze nieuwe versies aan het ontwikkelen waren zoals nu IPv6.
Ik hoop ook dat we niet veel merken van deze upgrade omdat bijna heel de wereld draait rond internet en pc's. Het zou eigenlijk een kleine globale ramp zijn voor de bedrijfswereld mochten we plots een tijd zonder internet zitten over heel de wereld. We zullen moeten blijven innoveren en zeker op het gebied van informatica. Het is zo'n belangrijk onderdeel in onze wereld geworden dat we niet meer zonder kunnen. |