actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > MILIEU / GEZONDHEID / MENSENRECHTEN > Gezondheid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 29th November 2010, 10:37
Elke Mertens Elke Mertens is offline
Registered User

Ik schrik ook niet van deze resultaten. Doordat het geluid veel te luid staat in de cinema ga ik er ook niet zo vaak naartoe. Het is soms echt storend dat het geluid zo luid staat. Ik vind dat ze hier zeker maatregelen voor moeten hebben, zodat het terug aangenaam wordt om een film te gaan zien in de bioscoop. Het is zeer goed dat men hier eens onderzoek naar heeft gedaan, zodat men het probleem kan oplossen. Want het zou erg zijn als meerdere mensen na een bezoek aan de bioscoop oorsuizingen,... zouden krijgen. Zo kan het wel eens zijn dat de bioscoop minder klanten gaat hebben omdat het geluid ta hard staat. Ik ga enkel nog maar naar de bioscoop voor een film die ik echt wel zien, maar echt niet voor mijn plezier eigenlijk want ik ben altijd blij dat ik buiten kom in stilte. Het stoort mij vooral erg dat ze het geluid in het begin testen door een fragment waarbij ze het geluid op het maximum zetten. Ik bedek dan steeds met mijn handen mijn oren zodat ik zo weinig mogelijk van dit geluid opvang.
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 12:32.