actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 18th February 2011, 10:59
Steff.Foets Steff.Foets is offline
Registered User

Sorry Birgen maar dit vind ik geen maatschappelijk relevant thema. Er worden dagelijks vele mensen betrapt op te snel rijden en daar komt niets van in het nieuws (tenzij op het einde van het jaar om aan te tonen dat er meer boetes zijn t.o.v. vorig jaar). Juist omdat het de prins is die te snel rijdt, komt het in het nieuws...
Desondanks ben ik wel gelukkig dat hij net zoals iedereen moet betalen voor zijn overdreven snelheid. Iedereen moet zich aan de regels houden en de prins dus ook. Hij zou eventueel een zwaardere boete mogen krijgen omdat hij toch een 'voorbeeldfunctie' heeft.
Met citaat antwoorden
Oud 21st February 2011, 12:02
vincent.van.dyck vincent.van.dyck is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Steff.Foets
Sorry Birgen maar dit vind ik geen maatschappelijk relevant thema. Er worden dagelijks vele mensen betrapt op te snel rijden en daar komt niets van in het nieuws (tenzij op het einde van het jaar om aan te tonen dat er meer boetes zijn t.o.v. vorig jaar). Juist omdat het de prins is die te snel rijdt, komt het in het nieuws...
Desondanks ben ik wel gelukkig dat hij net zoals iedereen moet betalen voor zijn overdreven snelheid. Iedereen moet zich aan de regels houden en de prins dus ook. Hij zou eventueel een zwaardere boete mogen krijgen omdat hij toch een 'voorbeeldfunctie' heeft.

Ja, zo maatschappelijk relevant is het niet dat veel mensen boetes krijgen. Maar het feit dat het hier gaat om de prins met zijn voorbeeldfunctie wel.

Zoals eerder gezegd is het weer typisch Belgisch dat iemand met een voorbeeldfunctie zoiets doet. We tonen hier aan dat die man met een voorbeeldfunctie juist niet anders behandelt werd. Dat maakt dat wij het niet meer pikken dat iemand met een voorbeeldfunctie meer krijgt en dat we dus op de goede weg zijn.
Met citaat antwoorden
Oud 21st February 2011, 12:16
nick.moons nick.moons is offline
Registered User

De prins heeft zeker en vast een voorbeeldfunctie. Dat hij weer tegen de lamp is gelopen vind ik jammer.
We mogen ook wel niet vergeten dat prinsen, koningen,... ook maar mensen zijn en dus ook wel fouten maken. Ik spreek zeker niet goed wat de prins heeft gedaan, maar laat ons echt niet vergeten dat het ook mensen zijn!
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 08:52.