![]() |
|
|||
|
|||
Te ver laten komen
Bij mij gaat het zo niet om het feit dat er in die Antwerpse school zeer veel discipline is. Dat is natuurlijk prachtig dat zoiets nog mogelijk is in deze maatschappij.
Bij mij gaat het meer om het feit dat wat er in die Amsteradmse scholen gebeurt echt niet kan! Aanrading in de toiletten? Waar gaat dat heen. Ik vrgaag mer echt af of er wel iets bestaat als leiding in die school? Is er wel iemand die zijn verantwoordelijkheid opneemt, want volgens mij laten ze de jongeren gewoon doen. Men denkt als zij (medeleerkrachten) er niets aan doen waarom zou ik er dan iets aan doen? Er moet echt 1 iemand zijn die de touwtjes in handen neemt en iedereen op zijn plichten wijst. Men heeft het veel te ver laten komen en het zal moeilijk zijn om er iets aan te veranderen. Zo gedisciplineert als in Antwerpen ga je deze jongeren misschien niet krijgen, maar er kan wel veel veranderen. Bovendien vind ik wel dat het niet zo streng hoeft te zijn, er moet voldoende plaats zijn voor de verschillende karakters, les geven is niet het kweken van eenzelfde karakter. Het moeten niet allemaal klonen van elkaar worden. |