![]() |
|
|
|||
|
|||
Zoals zo vaak in dit land neemt men pas de nodige maatregelen nadat er iets ernstigs gebeurd is.
Ze moeten in België eens leren om preventief maatregelen te nemen, zoals putten in een wegdek vullen. Het is algemeen geweten dat het wegdek hier in slechte staat is, waar blijft dan het geld/de middelen om het meteen te dichten? Neen, er moet eerst een dode vallen vooraleer men dit gat in de weg gaat dichten. Ik hoop dat de regering hieruit gaat leren en de putten in de weg zo snel mogelijk gaat dichten! |
|
|||
|
|||
De staat van onze wegen is zo schandalig. Je kan op geen plek meer komen of de weg ligt er aan flarden bij. Ik vind dat dit zelfs geen issue zou mogen zijn. De oorzaak is duidelijk, er is gewoon te veel bespaard op wegenaanleg, ik vraag me af wat er met al dat belastinggeld gebeurd is.
Overigens vind ik het geen slecht idee om buitenlandse bestuurders een bijdrage te laten betalen. Want let's face it, al de internationale vrachtwagens en dergelijke zijn niet bepaald een streling op de weg. Frankrijk doet het, en daar kan iedereen mee leven. Punt is gewoon dat er iets moet gebeuren, en meestal gebeurt dit inderdaad pas als het te laat is. Een tragisch ongeval dat vermeden had kunnen worden als de overheid niet zo laks optreedt als het op onze wegen aankomt. |