![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Dit is een zeer goed initiatief!.
Mits het goed wordt uitgewerkt. Het enige waarbij ik bedenkingen heb is het sociale aspect. Wil je wel vreemde beschonken mensen in je wagen? Zo weet iedereen waar je wanneer staat. Dit kan misbruikt worden. |
|
|||
|
|||
Mij lijkt dit een leuk, vernieuwend idee. Ik ben het wel met Nico eens dat er goed over nagedacht moet worden. Al beslis je natuurlijk zelf wie je meeneemt, een glaasje teveel op kan, ladderzat liever niet. Ik denk ook wel dat het wat tijd zal kosten voor dit ingeburgerd is.
Mij lijkt het ook wel een goed idee om dit systeem uit te breiden naar carpoolen in het algemeen. Goed voor het milieu, op sociaal vlak en anti-files. |
|
|||
|
|||
Ik dacht ook meteen aan wat Nico aanhaalde. Wil je wel vreemde mensen in je auto en na een feestje heb je veel kans dat deze vreemde mensen dronken zijn.
Maar toch wil ik het niet afkeuren, want het lijkt mij wel een goed initiatief. Zeker ook om bijvoorbeeld naar het werk of school te gaan, want je gaat niet enkel naar een fuif met de auto. Ik ben voor deze app. |
|
|||
|
|||
Ik ben het eens met de reactie van Nico. Ik vind het een zeer goed initiatief, mits een goede uitwerking. Wanneer dit een succes blijkt te zijn, kunnen bedrijven misschien hun eigen apps aanmaken. Zo kan het ook gebruikt worden voor mensen die moeten gaan werken. Als het grootschalig wordt kunnen de filles vermindert worden en minder uitstoot wat dan goed is voor het milieu. Ik heb wel problemen met een sociaal aspect. Ik ben bang dat mensen met verkeerde bedoelingen zo hun slachtoffers gaan vinden.
|