actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > Pro of Contra?
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 20th October 2011, 11:37
Andy.Pinxteren Andy.Pinxteren is offline
Registered User

Ik vind dat kinderen wel een GSM mogen hebben, maar niet in de scholen tijdens de lessen. Zelf zou ik als leerkracht een hekel hebben als ik zie dat een leerling een sms aan het versturen is naar iemand terwijl ik les sta te geven. Wederzijds respect en dus ook respect voor de les is toch wel een vereiste vind ik persoonlijk. Mijn mening is dan ook dat een GSM voor jongeren onder de 12 jaar niet nodig is. Als je ze al met een GSM laat leven op die jonge leeftijd wordt dit te hard geïntroduceert in hun leven. De kans bestaat dan toch dat ze er te afhankelijk van worden.
Met citaat antwoorden
Oud 28th October 2011, 20:39
Julie.raedts Julie.raedts is offline
Registered User

Ik vind (als mama van drie schoolgaande kinderen) dat kinderen wel een GSM mee mogen nemen naar school. Kinderen veilig naar school laten gaan is tegenwoordig geen evidentie. Na het Dutroux- tijdperk hebben we nu te maken met mensen zoals Ronald Janssen die er een sport van maken om kinderen/ jongeren mee te nemen. Ik zie een GSM als ideaal communicatiemiddel naar mijn kinderen toe wanneer zij 's morgens in het donker naar school vertrekken.

Ik vind ook dat kinderen een GSM mee naar scholen zelfs moeten nemen. Tegenwoordig is het zo gevaarlijk op de baan zodat ze de ouders kunnen bellen als het nodig is. Tijdens de schooluren/lessen vind ik niet dat zij deze GSM mogen gebruiken, buiten de schooluren geen probleem. De jeugd van tegenwoordig is veel te hard gehecht aan technologie zoals GSM,TV,computers,...
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:23.