actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > WERELD > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

Antwoord

Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Oud 17th November 2011, 14:22
Maximous Maximous is offline
Michael.Stouten

Dit is geweldige reclame! Niet alleen vanuit persoonlijk vlak vind ik deze campagne geslaagd, ook vanuit het standpunt van Benetton is deze campagne nu al geslaagd. Nog voor de Benetton printmedia begon te verspreiden, was het nieuws al rond dat ze shockerende beelden gingen rondsturen. Uiteraard snap ik dat een kussende paus ontoelaatbaar is in een gelovig land als Italië.

Gewone reclame's vallen niet meer op, omdat ze té gewoon zijn. Reclame zoals deze haalt zelfs het nieuws in zowat alle media; iets waar alle merken over dromen. Dit soort reclame wordt meer en meer de norm. Er is zelfs al een nieuwe naam bedacht voor zo'n soort reclame: shockvertising.
Met citaat antwoorden
Oud 17th November 2011, 20:08
Britt.VanLooveren Britt.VanLooveren is offline
Registered User

Ik was daarjuist het nieuws aan het bekijken en heb de campagne van Benneton gezien. Ik vind dit persoonlijk geen goede campagne. Als je Duitse bondskanselier Merkel ziet kussen met de Franse president Sarkozy of een kussende paus dan verwacht je kritiek van over heel de wereld. Ik begrijp het Italiaanse kledingmerk niet. Verwachten ze nu dat door deze reclamecampagne hun verkoopcijfers gaan stijgen? Wat hebben deze beelden te maken met kleren? Al een geluk dat het merk er nog bij opstaat anders heb je er totaal geen idee van dat dit een stunt is van Benneton. Ze halen wel de media maar is dit nu positief of negatief voor het merk?
Met citaat antwoorden
Antwoord

Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 20:36.