![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Stem op Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
|||
|
|||
Ik heb respect voor het feit dat mensen een eigen cultuur en gewoonten hebben, maar dit zijn praktijken uit de middeleeuwen die door hen als rechtvaardig worden gezien. Als je geloof en overtuiging je ertoe brengt je eigen kind in elkaar te slaan met gruwelijke middelen als een hamer, enkel en alleen omdat ze er zelf voor gekozen heeft om met een niet-moslim te trouwen, vind ik dit echt ziek. Dit heeft nog weinig te maken met geloof maar met mishandeling die waarschijnlijk goedgepraat wordt door overtuiging. Dan nog durven zeggen dat dat meisje zichzelf aan een hersenschudding heeft geholpen is een laffe beschuldiging waar ze hopelijk niet mee weg zullen komen.
|
|
|||
|
|||
Ze willen aanvaard worden in onze samenleving, voor mij allemaal goed, maar als ze geen Belgische waarden kunnen respecteren waarin het meisje vrijheid heeft in wat ze doet, denk ik dat ze in een verkeerk land leven. Zo wil Sharia4Belgium dat ons land een Islamitische samenleving wordt omdat onze huidige samenleving te veel goedkeurd wat volgens het niet goed te keuren valt.
Maar je eigen kind/zus verbouwen met een hamer is pas fout, of gaan ze hier ook weer een verhaal aan koppelen waardoor ze beweren dat het niet mag van hun geloof om te trouwen met een Belgische man? Dan zou ik mezelf vragen gaan stellen bij mijn geloof als mishandeling wel kan volgens dat geloof. |
|
|||
|
|||
Allereerst vind ik dat zulk geweld absoluut niet kan. Hiernaast ben ik ook bang dat er toch meer en meer moslims in ons land gaan komen die radicaal gaan leven. Sharia4belgium is hier een goed voorbeeld van. Daarom vind ik dat het dringend tijd wordt dat ze deze organisatie eens deftig juridisch vervolgen.
|