actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > BELGIË > Cultureel-maatschappelijk
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Posts van vandaag Vragen insturen

 
 
Onderwerp Opties Stem op Onderwerp Weergave Modus
Vorige Post   Volgende Post
  #5  
Oud 30th April 2012, 15:46
Veronique.Peeters's Avatar
Veronique.Peeters Veronique.Peeters is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2011
Locatie: Booischot
Posts: 98
Ik ben het volledig eens met de andere reacties. Ik denk dat het allereerst heel belangrijk is dat leerkrachten regelmatig geëvalueerd worden door mensen die echt iets afweten van didactiek. Maar ik denk ook dat het belangrijk is dat je als leerkracht af en toe feedback vraagt van de leerlingen zelf. Zo kunnen zij ook hun zegje eens doen over de lessen en de aanpak van de leerkracht. Vervolgens lijkt het mij als leerkracht belangrij om deze feedback kritisch te evalueren, het is logisch dat leerlingen spelletjes spelen leuker vinden dan theoretische leerstof verwerken. Maar dat is niet het doel van lesgeven, je moet op een aangename en leerrijke manier de leerstof aanbrengen bij de leerlingen. In elk geval vind ik reflectie en zelfsturing enorm belangrijk en leerrijk!
Met citaat antwoorden
 


Posting Regels

Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumsprong


Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 06:39.


Powered by: vBulletin Version 3.8.14 by DRC
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.