actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Politiek
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 9th December 2012, 08:42
LuytenLieselot LuytenLieselot is offline
Registered User

Berlusconi (76) weer kandidaat "om verkiezingen te winnen"

Berlusconi is inderdaad een bekend figuur in Italië en ver daarbuiten. Vorige ambtstermijnen heeft hij inderdaad bewezen dat hij zich niet inzet voor het land, maar meer voor eigenbelangen. Mario Monti is alles wat Berlusconi niet is, hij wil zich wel inzetten om Italië er boven op te helpen. De Italianen zelf kiezen niet voor Berlusconi, het is echt triestig dat de leiding van een land zo afhankelijk geworden is van de corrupte partij van Berlusconi. Zijn partij blijft hem trouw omdat ze met deze leider verder kunnen blijven 'sjoemelen'. Als het zover zou komen, dan is dit voor Italië een hele stap terug achteruit, weer een beslissing die genomen wordt waardoor de gewone arbeidersklasse getroffen zal worden. Ik hoop dat andere Europese landen erop toezien dat dit niet kan gebeuren.
Met citaat antwoorden
Oud 9th December 2012, 10:12
Jonas.Grauwels Jonas.Grauwels is offline
Registered User

Berlusconi heeft alle recht van de wereld om zich kandidaat te stellen voor de verkiezingen. De man kennende is het hem echter waarschijnlijk te doen om macht en populariteit. Je kan zeggen van Berlusconi wat je wil maar hij staat wel steeds in de schijnwerpers en als hij zijn imago wat verzorgt denk ik wel dat hij een kans heeft.
Of dit goed zou zijn voor Italië laat ik echter in het midden...
Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 14:35.