![]() |
|
![]() |
|
Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Waardeer Onderwerp | Weergave Modus |
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk echt erg dat een onschuldig meisje op deze manier het slachtoffer wordt van zo'n vandalisme. Zoals de persoon voor mij al zei, kan je het event inderdaad met 1 muisklikje privé stellen, maar een 14-jarig kind verwacht zoiets toch zeker niet en zoiets is het meisje waarschijnlijk gewoon ontgaan.
Nu hopen dat de mensen deze 'Project X feesttrend' weer gauw een beetje aan de kant kunnen zetten, anders gaat er nog veel heisa gebeuren denk ik. Het is de laatste tijd een beetje een trend aan het worden, jammergenoeg dat er onschuldige mensen het slachtoffer worden |
|
|||
|
|||
Project X
Net zoals hieronder al eens is gezegd geweest, geloof ik ook niet meer in het 'toevallig' uitnodigen van zoveel personen.
De jeugd van nu is naar mijn mening echt wel op de hoogte van de werking van Facebook. Vaak genoeg komen er kadertjes op het scherm die om bevestiging vragen en dergelijke. Dit wil niet zeggen dat ik het meisje de schuld in de schoenen wil schuiven. Het is erg jammer dat er zoiets heeft plaatsgevonden. Misschien dat de makers van Facebook nu (met de 'trend' van Project X) een extra beveiliging moeten instellen en nog vaker om bevestiging moeten vragen. Facebook wordt de laatste tijd voor écht ALLES gebruikt... Ik weet nog goed dat ik naar de winkel de mooiste uitnodigingen ging zoeken en dan ging uitdelen in de klas. Dat was juist de gezelligheid van het organiseren. Op Facebook kan je gewoon op wat knopjes drukken... What's the fun in that? Misschien moeten we meer nadenken en beseffen dat alles ook zonder Facebook kan en mag. |
|
|||
|
|||
Misschien zou het nuttig zijn als Facebook nieuwe evenementen standaard op privé zet en je iets moet veranderen als je het openbaar wil maken?
Op die manier zou je eigenlijk al niet meer kunnen spreken van "per ongeluk"... Ik snap ook niet goed dat die jongeren niet beter weten. Zoals Lisse zegt; moet je echt iedereen uitnodigen via Facebook? Kan je niet gewoon een geschreven uitnodiging geven of een e-mail rondsturen? |