actualiteitsforums  

Ga Terug   actualiteitsforums > ACTUALITEITSFORUM > EUROPA > Sociaal-economisch
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Home FORUMS Registreer Arcade Zoeken Posts van vandaag Markeer Forums als Gelezen

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 28th December 2012, 15:06
NicoGuitard NicoGuitard is offline
Registered User

Ik begrijp wat hij bedoeld, maar ben het er niet mee eens. Een man behoord in staat te zijn om zijn instincten te onderdrukken. Hoe verleidelijk een vrouw ook mag zijn, zonder blijk van wederzijds verlangen mag je haar niet met lust benaderen. Doe je dat wel, dan ga je een grens over. Dat is niet de schuld van de vrouw die er goed uit ziet maar van de man die te zwak is om aan zijn verlangens te weerstaan. Een kort rokje is geen uitnodiging maar een symbool van zelfvertrouwen dat de vrouwelijke schoonheid kan accentueren.
Met citaat antwoorden
Oud 28th December 2012, 16:14
J*roen.Bosmans J*roen.Bosmans is offline
Registered User

Ik begrijp jullie standpunten volledig en daar ben ik ook mee akkoord. De man moet zijn "lust" maar kunnen onderdrukken, dat is een feit. Maar iedereen weet uiteraard dat er gekken rondlopen die op niks anders zitten te wachten dan vrouwen die er mooi bloot bijlopen. Wanneer deze dan passeren worden ze helemaal wild en kunnen ze hun "lust" niet meer onderdrukken. Er gebeurden vroeger al verschillende aanrandingen en deze nieuwe kledingstijl zorgt alleen maar voor meer aanrandingen denk ik. Dat is in feite hetgeen wat de priester vertelt, alleen dan op een meer directere manier.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 02:55.